Warunki sprzedaży

Zamówienia przyjmujemy za pośrednictwem naszych przedstawicieli, drogą elektroniczną lub faksem. Realizujemy zamówienia bezpośrednio u klienta lub za pośrednictwem firm kurierskich. Sposób zapłaty - gotówka, przedpłata, pobranie, przelew. Realizujemy zamówienia na logo firmy nanoszone na naszych produktach lub z nadrukiem "Wyprodukowano dla...", za dopłatą (do negocjacji). Produkty oznaczone kodami kreskowymi EAN 13.

Zasady i termin realizacji:

- Zamówienia standartowe 3-5 dni roboczych dotyczy produktów ze stałej oferty asortymentowej,

- Zamówienia indywidualne 7-10 dni roboczych opcjonalnie z wyznaczonym terminem przez zamawiającego,

- Zamówienia indywidualne ze zmianą statusu na "priorytet" dopłata 10% wartości zamówienia.

- Zamówienia produktów z logo firmy zlecającej - (pierwsze zamówienie od momentu pisemnego zaakceptowania projektu 14 dni roboczych na wyprodukowanie opakowań i 14 dni roboczych na zapakowanie tzn. +/- 30 dni roboczych dla zamówień do 50 000 op.) następne standardowo.

Drodzy Państwo!

Wszystkie wyceny wykonywane są indywidualnie w formie pisemnej na podstawie zapytania ofertowego. Zapytania prosimy wysyłać za pomocą: formularz kontaktowy, zakładka na naszej stronie www., pocztą elektroniczną, fax-em, pocztą tradycyjną. Poniższe informacje pomogą Państwu w przygotowaniu zapytania. Mając komplet informacji będziemy mogli przygotować ofertę w bardzo krótkim czasie.

W celu przygotowania zobowiązującej oferty prosimy o podanie w zapytaniu następujących informacji:
1. Rysunek techniczny (wystarczy szkic odręczny) produktu lub inne dane wyjściowe określające kształt oraz wymiary np.: wzór, grubość, kolor, gramatura.
2. Określenie warunków pracy detalu fizyczne, chemiczne, temperaturowe, środowiskowe.
3. Określenie materiału jeśli jest znany.
4. Określenie czy wyrób ma być produkowany na podstawie powierzonych wytycznych czy ma być częściowo lub w całości zaprojektowany przez naszą firmę.
5. Określenie miesięcznej lub innej wielkości zapotrzebowania np.: pierwszego czy też jednorazowego zamówienia. Ma to bardzo duży wpływ na wycenę kosztów wdrożenia oraz ceny samego produktu, ewentualnego kosztu wykrojnika, jak również elastyczności ceny detalu w przyszłości.
6. Państwa preferencje odnośnie sposobu płatności.
7. Dane osoby z którą możemy się kontaktować w celu ewentualnych dalszych uzgodnień (Imię, nazwisko, nr telefonu, email.)

Więcej informacji otrzymacie Państwo w naszym Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 8,00 - 16,00

tel./fax.86 275 00 40

tel. 515156052

Zapraszamy do współpracy.

 
facebook